berat, dan berat.

Monday, September 26, 2011

Hampir seminggu. Sekejap, tapi macam setahun. Perit!

Yang disayang jauh, jauh jauh..

Berat hati untuk terima, tapi itu keputusan yang termaktub. Itu takdir yang ditentukan. Itu Allah yang rencanakan.

Belum cukup kuat untuk terima, tapi harap doa dalam hati, dan semoga segalanya baik baik saja.

Besok sudah 27, masih belum cukup kuat untuk hidup biasa. Berat, tapi perlu pikul!

Mulut sedaya upaya kata benci, hati degil kata sayang. Mata sedaya upaya tahan, tapi hati kata, lepas semua. Mulut cuba ketawa, hati kata senyap.

Semua vice versa kan?

Bayangkan aku hidup begini 30 tahun akan datang? *touchwood*

Allah, tunjuk aku jalan yang terbaik. Kalau ini yang benar, yakinkanlah aku. Kalau ini salah, bimbinglah aku.

*******Aku rindu saat gembira juga sedih yang pernah ada. Aku rindu saat lucu dan cemas yang dulu. Aku rindu segala gala. Kau? Mungkin tidak :)*******

Aku yang sendiri sendiri. Tidak dengan siapa siapa.

:)

0 Kesalahan: