Cuti.

Monday, May 28, 2012


Sebelum gua tulis lebih panjang, izinkan gua memaki hamun blogspot ini. Wadehellll tetiba kau tukar blogspot jadi gampang macam ni? Susah gua mau edit edit, tambah itu ini, delete sana sini, dan tukar profile pikcerrr letak yang paling comel tahu? Ptfffffffuhh haktuih!

*ambil air semayang dan istighfar dalam hati*

Assalamualaikum dan salam satu malaysia <---- ayat mesti mau kerajaan gua bagitau lu.

Ohhh, gua baru lepas bercuti seminggu yang lalu ( 9 mei sampai 19 mei ) dan baru baru ni juga ( 26 mei sampai 29 mei ). Cakap pasal cuti, memang cukup buat gua senyum sampai cuping telinga. Sebab apa? Sebab dapat balik kampung, dapat jumpa the most incredible persons in the world which goes to my parents and family, juga anak anak buah yang comels (plural okay?), dan cantiks (plural lagi sekali) macam makcik diaa.. Ohohoh. Angkat bakul sendiri nampak? HAHA..

Baru baru ni juga, gua pegi tengok kawan kawin. Wah, dia punya kawin memang meriah. Gua yang dari Indonesia ( kunak sebenarnya. tolonglah anggap kunak itu indonesia! :P) sanggup turun Kota Marudu tengok dia. Eksaited punya pasal, gua lupa bawa hadiah yang gua sudah bungkus siap siap bagi cantik punya walaupun dalam dia barang sekenhen. Owpss. Yes, gua pegi Kota Marudu der. Festaim dalam hidup. Kepala mesti mau angkat sikit kalau jalan. Bangga der, bangga! Tak paham? Heh!

Cuti pendek ja tapi gua rasa berbaloi baloi. Bukan takat cuti cuti kosong macam gua student dulu. Asal cuti, duduk rumah makan tidur, makan tidur sampai badan jadi sikittt punya tong drum. Kini tidak lagi! kini cuti dipenuhi dengan aktivitas aktivitas ( indonesia sangat kan? ) yang lebih berfaedah. Contohnya? Belajar bagaimana membuat chocolate moist cake daripada sepupu.Nanti tunggu gua tere sikit, gua open oder untuk lu orang. Okay? :P

Apa motip sebenarnya gua tulis panjang panjang di atas tu. =.="

Sebenarnya gua perlu cuti. cuti panjangggggggg der! Mungkin gua rindu zaman student gua. Cuti sem sampai sebulan, cuti raya sampai 2 minggu, cuti perayaan lain sampai seminggu, etc. Gua rasa ada baiknya gua sambung belajar supaya dapat banyak cuti, dan mungkin juga gua boleh jadi pengajar macam yang gua idam idam dari kecil:) Lu orang tolong aminkan untuk gua. :P

Eh, lari tajuk lagi. Malaslah asyik lari tajuk. =.='

Nanti sambung lain.


0 Kesalahan: