DIARY

Thursday, September 4, 2014


Tadi tengah sibuk cari kad kereta, tiba tiba terjumpa buku lama. BUKU PERIBADI tingkatan 3. Selak selak isi kandungan, terus istighfar dalam hati. Rupanya dulu gua tulis diari? Bukan main belambak ayat ayat falsafah dalam tu. Gua macam kurang percaya dengan diri sendiri sebab tingkatan 3 dulu gua ketua disiplin. Garang dia kurang sikit ja dari rimau. Mana mungkin gua pandai berdiari bagai cetus hati kecil gua. Semakin gua baca, semakin la gua hilang kepercayaan dengan diri sendiri. Rasa mustahil bertingket tingket ni gua pandai tulis ayat ayat macam tu. Cis.

Ni baru habis baca, tiba tiba rasa sedih. Aiseymen. Bukan apa, dalam buku tu banyak kenangan pahit manis gua catat.

" Hari ini melawat rumah anak yatim. Kesian tengok adik Sara. Ibu bapa masih ada, tapi masing masing hilang"

" Bahasa arab dapat B. Harap harap sem depan dapat A :( "

"Hari ni belajar main kompang dengan anak anak yatim "

Dan macam macam lagi gua tulis.

Gua kira bagus juga tulis diari ni.boleh ingat balik kenangan lama. :)

Tapi zaman sekarang orang buat diari online saja . Taip panjang panjang lepas tu save. Cap cup cas siap. Sentimental value? Zero.

Tiba tiba gua eksaited cari buku bunga bunga untuk tulis diari. Hahaha.

:P

0 Kesalahan: